Desert Palette, czyli skarbnica ciepłych brązów, bordo i różu

czwartek, 16 marca 2017

iDoll Boutique Desert Palette, czyli paletka mieszcząca w sobie 12 pięknych, świetnie napigmentowanych cieni w najmodniejszych kolorach. Borda, róże, ciepłe brązy, pomarańcze i miedź to kolory, po które w ostatnim czasie sięgam najczęściej. Paletkę zobaczyłam gdzieś na Instagramie i zakochałam się od pierwszego wejrzenia, wiedziałam że muszę ją mieć...i oto jest !  

>>>




12 cieni znajduje się w całkiem solidnym, eleganckim czarnym opakowaniu z białymi napisami.
Żałuję tylko, że nie ma lusterka, na które znalazłoby się całkiem sporo miejsca.  


Zarówno cienie matowe, jak i metaliczne są świetnie napigmentowane i pięknie się blendują. 


 Paleta jest tak skomponowana, że można stworzyć makijaż delikatny-dzienny i wieczorowy z pazurem. Miałam ogromną ochotę na Huda Beauty Rose Gold Palette, ale ta chwilowo zaspokoiła moją rządzę paletkowych zakupów :D


+ dodaje swoje zdjęcie z makijażem wykonanym tą paletką <3 


A Wy ? Na jaką paletkę macie ochotę ? Albo wyjątkowo chętnie używacie ?:))

<3<3<3

20 komentarzy:

  1. ja mam ochote na cos nowego i sie zastanawiam :D ta jest piekna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdyby ta była dostępna w Polsce byłoby dużo łatwiej, tak trzeba kombinować :<

      Usuń
  2. baardzo podoba mi się odcień w prawym górnym rogu:) boska paletka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki gdzie jest dostępna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie w Polsce :( trzeba wygooglować, koleżanka zamawiała

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka palety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog kochana!
    Obserwuje!
    Buziaki,
    zapraszam również do mnie! :)
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paletka i makijaż przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę uwielbiam :)) Cieszę się ogromnie, że się podoba :)

      Usuń
  7. mega paletka !!
    http://loveshinny.pl
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że niedostępna w Polsce - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest, że najfajniejsze rzeczy u nas niedostępne :((

      Usuń